Post by lioconesumdai on Mar 12, 2022 0:55:55 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rage of Dragons ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rage of Dragons IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger ressourcen ▞▞▞
▞▞▞ Rage of Dragons 2022 version ▞▞▞
Dumme annoncer nej installer ikke dette det værste!!!!
Jeg spillede dette spil i 5 minutter, og jeg rørte ikke skærmen én gang, hvis spillet gør alt for dig uden at du rører noget, er dette ikke et spil, et spil er noget, spilleren gør, spilleren gør ikke noget her.
Jeg hader dette spil
Brug ikke på dette fidusspil, der er ingen kundesupport, og de fleste begivenheder er fejlbehæftede. Hver server har en mod/gm, hvad end du vil kalde dem, der booster deres konto for at få dig til at bruge. Et af de værre spil til dato, begivenheder, som du ikke engang kan slå chefen ihjel, når det ender. Ulækkert n burde lukkes ned..Godt tænkt, at det ville have været godt, indtil ingen støtte, og det er et enormt p2w-spil, når du skal bruge over 800 bukke, bare få gode vinger loll virkelig, og så spekulerer de på, hvorfor nr. fejl er udviklernes skyld ikke spillerne.
Quest brudt for avatarer kan ikke gøre krav på, når den er afsluttet
Det vil ikke virke
Jeg har mange, mange problemer med dette spil, og jeg har kun lige installeret det. For det første er det bare endnu en autoplay-rpg med lidt til at lokke mig til at spille mere. For det andet er følsomheden, når du forsøger at rotere kameraet, alt, alt for høj, og der er ingen måde at skrue ned for den. For det tredje har jeg aldrig set grafikindstillingerne med "ultra" til venstre nogensinde i mit liv, før nu. Og for det fjerde (jeg har ikke plads til mere) er "ultra" grafikindstillingen så lav kvalitet, at jeg praktisk talt kan se polygonerne.
Dejligt spil, sjovt, mange fordele og hurtige opgraderinger
Dejligt spil, sjovt, mange fordele og hurtige opgraderinger!
Faktisk fremragende spil. Men jeg har et lille forslag. Reducer forskellen mellem dem, der oplader, og dem, der ikke oplader i spillet. Jeg ser det ikke retfærdigt noget. Men vil ikke ændre mening om de 5 stjerner. Spillet fortjener det.
Rage of Dragons Adventure uage
De har brug for at få karakterer til at niveaue hurtigere, og så opgradering af ting tager ikke så meget af dine ting, jeg skriver ikke rigtig lange anmeldelser !!
Det er et rigtig godt spil, jeg er så sjov. Har fantastisk action, spændende kamp osv. Jeg elsker det virkelig! Grafikken er fantastisk, og gameplayet er det også. Håber du prøver det og får en god oplevelse!
loading freeze, når karakter kommer ind i spillet..min telefon er vivo v5s🤔
Jeg bliver ved med at gå ned, når jeg prøver at gå ind i spillet, efter jeg har skabt min karakter. Løs venligst dette problem
Jeg har ikke spillet dette spil længe, men jeg kan godt lide det. Sjov, god grafik, animation, meget at lave.
Hvis jeg kunne bedømme dette til en 0-stjerne, ville jeg have styrtet så mange gange, at det er dumt og med glæde afinstallerer, og det ser ud til, at det er et p2p-spil bare fra at se alle de top-ups, der er...
Jeg er helt vild med dette spil, det giver mig noget at lave, ikke kun når jeg keder mig, fordi jeg aldrig keder mig ved at spille dette spil. Jeg er en ny spiller, og jeg har mange gode ting. Hvis du bare lægger tid i det, får du også disse ting. Jeg foreslår, at alle giver det et skud, skaberne er utrolig generøse. De vil altid svare dig og kompensere dig for eventuelle spilproblemer.
Rage of Dragons Piedzīvojumu spēles wmzr
Buggy spil, ubegrænset
Karakterdesignerne, kampene er bare episke
Rage of Dragons Περιπέτεια ndil
ADVARSEL: Indholdet af denne applikation er ekstremt vanedannende !! Endelig et gratis spil, der føles som et helt spil i stedet for det halve.
Jeg ledte efter et spil til at fordrive tiden, jeg så andre rpg-spil, men jeg var virkelig ikke til det, så faldt jeg over dette smukke spil. Stop med at spille det i et stykke tid og tog det bare op igen. Gutter, download det nu!
Run or Die - Fun Retro Running Game Pelihalli sbz
Bare spil det og tro mig, jeg hader spil, der var sådan her, men det er virkelig vanedannende
Rigtig sjovt spil. Nogle gange har jeg brug for noget hurtigt at spille. Bare fedt!
Rage of Dragons Kalandjátékok xza
Jeg elsker det her, det er så fantastisk. Du kan få så mange gode ting på kort tid, og jeg kan ikke stoppe med at spille
Ayusin niyo laro niyo nag ddc og sobrang lag!!
Plss ret fejlen i spillet 🥺
Denne app er den værste! Det spillede sig selv, og jeg troede, du kunne udforske og ride på drager. Nej, et kedeligt spil Pirodigy er bedre, det er lærerigt og sjovt!
Dette spil er virkelig sjovt, men må jeg foreslå, at vi kan vælge, hvilken opgave vi vil fuldføre i begyndelsen, i stedet for at vi skal udføre hovedopgaven? Det er ligesom, når bounty-missionen er ved at gå op i niveau, og hovedmissionsniveauet er nået, skal vi spille hovedmissionen. Nogle mennesker foretrækker at afslutte bounty-missionen først.
Fantastisk tidsmorder, og også ret udfordrende
Det er sjovt det hjælper dig til ikke at kede dig Jeg hader at kede dig og hver uge eller dag, så 5 stjerner du burde få
for mange fejl ang hver begivenhed har brug for topup lol
Dette spil går ned meget og har så mange fejl. Der er aldrig svar fra udviklerne, så totalt spild af tid og penge
Ikke en fan af belønninger med begrænset antal niveauer
Dette er ærligt talt et godt spil og har en masse potentiale, men kun fejl her og der, men alt i alt et ret godt spil. Jeg havde også et rigtig godt bytte efter at have spillet spillet, og jeg gider det ikke rigtig, men jeg vil gerne have halvdelen af alle de ting, jeg havde, og jeg ved ikke engang, om spillet registrerede mine fremskridt, for da jeg indlæste, havde ikke mine episke ting og mønter, men jeg gider det ikke så meget, men GIV MIG ATLETER MIT GEAR TILBAGE.
det tog omkring 12 sekunder at indse, at jeg var fanget i et andet p2w-spil uden noget, der var min tid værd
Dette er det samme i land of doran ... genstande, kæledyr osv ... ingen originalitet ..
Umm dette spil er lidt haltende, og mit bord går næsten i stykker på grund af forsinkelsen, vær sød at gøre spillet lidt ikke haltende, så jeg kan ændre de to stjerner til fem stjerner tak
Sjovt Jeg kan ikke se noget problem i spillet, men det er let at optimere for en person, der spiller den slags spil, det er ikke et spil for alle, men hvem spiller det er værd at spille
Rage of Dragons एडवेंचर orf
Har spillet spillet i en uge nu, og jeg er hooked. Jeg kan ærligt sige, at jeg også er ved at miste min kæreste over dette spil.
ligesom alle grabage mmo prangende top-ups og minder dig nu og da om at betale pay pay...råd til alle dem, jeg har ikke noget imod at lægge nogle penge i, men minde mig konstant NEJ THX
Jeg har spillet i et kort stykke tid, og jeg elsker dette spil. Så forhåndsvisningen i starten var ikke så sikker på, at jeg kunne lide det, men efter at have spillet spillet er jeg helt hooked på det.
Dam jeg kan logge på min acc hvad min acc mangler give mig min acc tilbage. Nu ....min acc i serveren Asia s71 hvorfor kan ikke logge ind shiiittttt
Først og fremmest. Jeg skriver aldrig anmeldelser, men dette spil....Dette spil lige her... Jeg finder mig selv i at spille hele tiden. Det er en jeg løbende vender tilbage til. Layoutet er fantastisk, det er nemt at spille, og det er sjovt. Masser af karakterer at tjene og tonsvis af bytte. Jeg startede helt tilbage, før alle de specielle ting kom ud. Vi havde ingen specielle etaper, ingen kamppas, som 5 karakterer at tjene, og byttet var minimalt. Det var stadig sjovt.... Jeg elsker at se, hvor hurtigt de nye opdateringer ankom, og hvor sjove de er at spille. Samarbejde? Jeg mener.. sikke en fed opdatering! Du vil ikke blive skuffet over at installere dette. Jeg har bogstaveligt talt hele min familie, der spiller nu helt op til min gpa. En ting mere, udviklere, hvis du læser dette. Fortsæt det fantastiske arbejde! Brafreakingvo. Hver gang der er et problem, giver du os besked og overøser os med ædelstene, men ved dette. Ikke én gang er jeg blevet afbrudt af en fejl eller fejl. Ikke én gang. Jeg køber kamppasset (tro mig, det er det værd), men du gav mig på egen hånd meowgirk... Han er så rad. Elsker dette spil og tak fordi du læste med
Værste kundeservice! Ikke engang fair i topudfordringen uden beslagssystem! Værste værste værste!