Post by lioconesumdai on Mar 12, 2022 0:49:30 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lern Deutsch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lern Deutsch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig primogems ▞▞▞
▞▞▞ Lern Deutsch 2022 version ▞▞▞
Lern Deutsch Pendidikan dlh
En veldig morsom app...men feilene er så irriterende. Spesielt når du avslutter runden med en annen spiller, men neste gang du åpner appen ber den deg om å spille den samme runden......
Raft Survival: Hayatta Kalma Oyunları Simülasyon dhth
Hallo! Det animerte konseptet ditt er superkult
Helt siden oppdateringen starter ikke appen, vær så snill å fikse det.
Jeg har også problemer med parken. Jeg har allerede funnet all sport, men jeg sitter fast på det nivået.
Helt fantastisk
Så mye hjelp meg å lære tysk!
Appen er ganske lovende, men jeg er ikke sikker på om det er min feil, men jeg kan ikke fullføre visse stadier fordi jeg ikke finner de stiplede elementene. For eksempel lebensmitte-delen. Hvis brukeren for å komme videre i appen må slite på den måten for å finne noe, så er det faktisk noe som ikke stemmer med appen.
Hei folkens. De som ikke finner det siste objektet i "Vær"-oppgaven! Se etter «Reisebüro» i sentrum! Du finner en sol der. Klikk på den.
Hva med et annet nivå kanskje i uni-kilinkum hvor vi kan vite om forskjellige sykdommer og smerter
Først syntes jeg det var irriterende, for jeg kunne ikke registrere ny ID, jeg prøvde 5 ganger, men det er fortsatt det samme. Så prøvde jeg å logge på via FB og det fungerte. Jeg liker å spille det og lære nye ordforråd, siden jeg egentlig er nybegynner i tysk, så det er så nyttig for meg. Men oooh, hvorfor er det bare 5 nivåer? Jeg vil spille mer, og mer! Jeg liker det! Lag spillene for A2, A3 osv. også! Hahaha.. Og jeg synes du bør legge til den engelske oversettelsen i Lektion board.
Jeg kan ikke opprette en konto eller logge inn via Facebook. Alt jeg kan gjøre er å spille demoen
Virkelig moro og veldig avhengig og ja, jeg snakker om pedagogisk app
Hadde et problem. Jeg kan ikke registrere meg. Jeg prøvde mange ganger.
Ok, en feil ble løst etter å ha logget ut og koblet til på nytt. moro
Jeg kan ikke registrere meg. Den fortsetter bare å bufre mens jeg er sikker på at datatilkoblingen min er veldig rask.
Rått
Jeg lærer tysk språk veldig fort. Det er en så god læringsapp.
Når jeg er ferdig med søknaden kommer den tilbake
Det er virkelig en flott app for gutta som er i A1-kurs. Jeg føler ikke at jeg leser tysk, jeg falt som om jeg leker på ordene
Kan du legge til en grammatikkdel?
Selv om telefonen min ikke er på mute, kan jeg ikke høre noe ... vær så snill
jeg kan ikke åpne og bruke det fordi det sa ingen tilkobling, men jeg har Internett, hvorfor?
Av en eller annen grunn lagrer ikke appen min avatar. To ganger slettet den all fremgangen min.
Sehr gut
Søt språkopplæringsapp, bra for nybegynnere eller de som vil friske opp. Men når du spiller ordspillene i byen, må du kunne trykke på mellomromstasten for å skille todelte ord, for eksempel "das Auto", ellers vil svaret ditt alltid være feil, lese som "dasAuto." Dessuten er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal vite hvilket lydalternativ som er riktig hvis jeg ikke kan høre dem først. Jeg sitter igjen med å gjette hvilket av de fire lydalternativene som er det riktige. Men hvis det er ment å være en "quiz", bør det ikke kreve tilfeldig gjetting å velge den riktige. Trenger arbeid, men god start.
Suveren app som ingen liker at det er den beste måten å lære eksperttysk på
Ausgezeichnet
denne appen bør Synkronisert av menschen bok eller annen bok.
Flott app for å lære duetsch med moro
Har ikke klart å opprette en profil eller komme forbi den første øvelsen, fordi den mister forbindelsen. Vil gi den en skikkelig vurdering når tilkoblingsproblemer er fikset.
Denne appen krasjet telefonen min og er nå død. Mens jeg bruker den for første gang, slo telefonen seg av og ble aldri slått på igjen . Før fungerte denne telefonen normalt uten problemer . Jeg hater denne appen
Das ist sehr gut
Det er bra
LG G3: det er bare en velkomstside.
Den har ikke engelsk oversettelse av ufullstendig praksissetning
Den sitter fast ved lasting... Og den går aldri videre, vennligst svar raskt..
Jeg opprettet en Goethe-konto slik den spurte, men den lar meg ikke logge på
Flott læringsspill og veldig annerledes enn de fleste læringsapper.
Takk Shon! Du er den beste!
Jeg pleide å elske dette som et læringsverktøy, men nå er det ubrukelig fordi serveren ikke vil koble til.
En perfekt app for å lære tysk
Vil ikke laste ned
Kan ikke koble til