Post by lioconesumdai on Mar 12, 2022 0:43:05 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ironwatch: Turn-Based RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ironwatch: Turn-Based RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel allemaal hacken ▞▞▞
▞▞▞ Ironwatch: Turn-Based RPG 2022 version ▞▞▞
Een geweldige eerste titel met interessante en unieke mechanica. Super enthousiast om te zien wat de toekomst biedt voor de ontwikkelaars!
Geïnstalleerd 1e poging...UI reageert niet.....2e poging De gebruikersinterface reageert niet....3e poging De gebruikersinterface reageert niet.... 3e probeer bugger het is verwijderd......
De tutorial is vervelend.
Ironwatch: Turn-Based RPG Игре улога ehe
Ironwatch: Turn-Based RPG Rollimängud bpu
Traag in reactie.. Ik heb een 25 mbps wifi-verbinding... Als je op een pictogram op dit spel drukt, heel erg traag in reactie, moet je een bepaalde tijd van 3-5 sec wachten.. Denkend om dit te verwijderen
Energie
Leuke RPG met veel strategie!
Ironwatch: Turn-Based RPG Игре улога ehe
Leuk en strategisch
Ik kon niet stoppen met het spelen van dit spel! Het is zo leuk!
Wat een spannende rit. Alles waar je om kunt vragen als je een rpg-liefhebber bent op je mobiele apparaat. Jusy probeer het eens, je zult er geen spijt van krijgen. Ik heb maar één probleem, maak de inventaris een permanent iets of zo. Bedankt voor zo'n verslavende originele turn-based rpg. P.S: De gratis advertenties zijn afgeluisterd, kunnen niet meer dan één keer worden bekeken en voeg ook een exit-optie toe aan het spel, want ik heb gemerkt dat die er niet zijn.
Kan het niet fout vinden, ben op zoek geweest naar een spel dat uitdagend is, maar niet te moeilijk, gemakkelijk op te pikken, houdt je echt scherp op de gevechtsmechanica, gebruik je de dobbelstenen niet en krijg je munten voor uitrusting? Of gebruik je de dobbelstenen voor je vaardigheden, om de vijand te helpen hinderen of doden, elke beslissing is belangrijk.
Wizarding Mystery: AFK& RAID Rollespill rbf
Ik heb er echt van genoten, maar de energie begint me te irriteren. Met 5 minuten per 1 energie en 8 energie per gevecht moet je letterlijk 40 minuten wachten op 1 gevecht, en een kaart met 5 gevechten duurt 3 uur en 20 minuten om slechts 1 kaart te voltooien. Dat is slecht.
Ik hou van de uitdaging die de game me geeft
Goed geprobeerd maar start is super traag broer kan niet lang spelen
Geweldige kunst en een fantastisch verslavend spel!
Net geopend.. Na het laden van het zwarte scherm.. Idk y is it..
Geweldig spel ... hou van het kunstwerk en de muziek.
Geweldig spel!!!
Best ok, maar als je geen geld uitgeeft, overleef je niets. Hopelijk komt er iets nieuws bij. Nu is het elke dag hetzelfde. Verhaallijn is allemaal hetzelfde. Alleen mobs zien er anders uit. Trouwens, ik heb een maand kristallen gekocht en ik krijg geen extra voor vip lvl 4. Ik veronderstel dat ik elke dag 75 extra krijg, maar krijg niets. Corrigeer en voeg mijn ontbrekende kristallen toe. Ook op stage 8-1 is er een showstopper bug. Kan het podium niet passeren.
tot nu toe, zo goed
Fatsoenlijk spel, goed voor mijn busreizen en verveelde tijden in bed, beetje grindy maar niet al te slecht
Niets goeds aan dit spel
Koel
Repareer het spel a.u.b.
Echt genieten van het levelen van mijn personages! Gaan voor een complete ATK build. Ik ben nog vroeg, maar ik kijk er naar uit om nieuwe personages te ontgrendelen.
Wat een fantastisch leuk spel! Ongelooflijke aandacht voor detail, eindeloze uren verslavende gameplay. Ideaal spel voor lockdown of anderszins. Nieuw favoriet spel!
Echt genieten
Zeer goed uitgevoerde ftp die goed vordert zonder portemonnee te openen eenvoudige turn-based set-up raad ten zeerste aan om te downloaden enige nadeel is een gebrek aan evenementen of coöperatief / competitief spelen
Leuk spel en geweldige graphics en design!!
Goed spul